29 Ağustos 2013 Perşembe

HİNDİSTAN CEVİZLİ KURABİYE

Geçenlerde eşimle otururken akşam canımız birden kurabiye çekti.
Hiç erinmeden kalkıp kurabiye yapmaya başladım. Halbuki temizlik yapmış ve yorgundum.
Söz konusu mutfak olunca hiç duramıyorum yerimde
Hemen bu kurabiyeden yaptım. Gerçekten çok lezzetli bir kurabiye
Buyrun tarife efendim :-)

MALZEMELER

  • 2 yumurta
  • 1 paket margarin
  • 5 yemek kaşığı pudra şekeri
  • 6 yemek kaşığı Hindistan cevizi
  • 1 paket kabartma tozu ve vanilya
  • Aldığı kadar un



HAZIRLANIŞI


  1. 1 yumurta ve diğer yumurtanın sarısı karıştırma kabına konur.Akı ayrılır.geriye kalan tüm malzemeler eklenerek yumuşak bir hamur yapılır.
  2. 15-20 dk dinlendirdikten sonra hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparılarak önce yumurta akına sonra hindistan cevizine bulanır.
  3. Yağlanmış tepsiye dizilerek 170 c derece önceden ısıtılmış fırında üzeri kızarıncaya kadar pişirilir.
  4. Pişen kurabiyeleri soğuduktan sonra servis edilir.
                      
                                        AFİYET BAL ŞEKER OLSUN :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder