28 Ocak 2014 Salı

SULTAN TATLISI






Dr.oetker amcamın lezzetlerinden bir tanesi.Dr. oetker geçen yıl bana yeni yıl hediyesi olarak ürünlerinden bir paket yollamıştı.Gerçi bu sene de yolladı.Çok seviyorum dr.oetker amcamı :)).
Bu ürünlerden bir tanesi de sultan tatlısı idi.Çok severek yemiştik.Geçen gün markete gittiğimde eşim bu tatlıyı görünce illa alalım da yap dedi.Bende kendisini kırmayıp aldım ve yaptım.Sonuç tek kelimeyle harika...Şiddetle tavsiye ediyorum :))
Dr.oetkerin bu sene gönderdiklerini de yapıp paylaşacağım inşallah...

Tek yapmanız gereken kutunun arkasındaki tarife göre ilave edilecekleri eklemek.Usulüne göre hazırlayıp pişirmek.



AFİYET BAL ŞEKER OLSUN :))

1 yorum:

  1. banada bu yılbaşında geldi ama denemedim henüz.resime bakınca çok lezzetli olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil