6 Ekim 2013 Pazar

FIRINDA MAKARNA

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere fırında makarna yaptım.
Ben çok severim ve sürekli yapmaya çalışıyorum. Sizleri de bu eşsiz lezzetten mahrum birakmadan tarife geçiyor keyifli pazarlar diliyorum.

FIRINDA MAKARNA
MALZEMELER

  • 500gr fırında makarna
  • 1yumurta
  • 3 su bardağı süt
  • 2 su bardagı kaşar peyniri
  • 2 yemek kaşığı un
  • 2 yemek kaşığı tereyağı
  • Tuz karabiber
HAZIRLANIŞI


  1. Makarnalar tarife göre haşlanır.Diger taraftan Beşamel sosu pişirilir. 
  2. Beşamel sos için un yag kavrulur.kavrulan una yavaş yavaş süt ilave edilir. 
  3. Çırpıcı ile iyice karıştırılarak krema kıvamına getirilir. Altını kapattıktan sonra yumurta kırılır. Pişmesin diye iyice çırpın. Tuzunu karabiberini ilave edin.
  4. Hazır olan Beşamel sosun içine makarnaları ve rendelenmiş kaşar peynirini ilave edip karıştırın.Yaglamış olan borcama dökün. 200 derece fırında pişirilir. 
AFiYET BAL ŞEKER OLSUN

:)

4 yorum:

  1. ooo Çok severim fırında makarnayı. Ellerine sağlık :) Blogunu yeni gördüm. Hayırlı uğurlu olsun Takibe alıyorum canım.
    Bende beklerim mutlaka :)
    http://basibaglikiz.blogspot.co.at/

    YanıtlaSil
  2. Hacer hanım ellerine sağlık makarna nefisss...
    Arkadaşım etkinliğime görnderdiğin nefis tarifler için çook teşekkür ederim pek bi şımardım:)) sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Bende çok severek yaparım.bugünde yapmayı planlıyorum.blogunuzu takibe aldım banada beklerim.amediam.blogspot.com sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. harıka gorunuyor..hemen ızlemeye aldım sevgıler

    YanıtlaSil