5 Eylül 2013 Perşembe

YİNE HEDİYE ÇEKİLİŞİ VAR...

Herkese kocaman bir günaydınlar diyorum.Yoğun bir iş gününe daha başladık ama hiçbir şey bloğuma vakit ayırmama engel olamaz :)
Bu sabah kahvemi içip blog sitelerini gezerken yine bir hediye çekilişi gördüm.Eeee yeni başlayan biri olarak bu tarz aktiviteleri kaçırmamak lazım değil mi?
Bu sefer ki hediye çekilişi http://sedodanlezzetlitarifler.blogspot/ adlı blog sitesinden.Hemen çekiliş kurallarını yerine getirip katılmak lazım.Ben katıldım sıra sizde belki de sürpriz hediyeyi siz kazanacaksınız.
                                                          .....BOL ŞANSLAR....

5 yorum:

  1. Merhaba canım,
    Bloğun hayırlı olsun, yeni keşfettim sayfanı:)) Çok beğendim. Seni hemen izlemeye aldım :))
    Bana da beklerim. http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Tekrar görüşebilmeyi diliyorum.
    İzmir'den kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. merhaba teşekkür ederim iyi dilekleriniz için bende sizi hemen izlemeye aldım inşallah bende görüşmek istiyorum sizi gaziantebe bekliyorum hoşçakalın.

    YanıtlaSil
  3. hoş geldin sefa getirdim.
    sen gelirsin ben gelmezmiyim gene beklerim:)))

    YanıtlaSil
  4. Bol paylaşımlar diliyorum:)izlemeye aldım.sevgiler...

    YanıtlaSil