5 Ekim 2013 Cumartesi

MUTLU HAFTASONLARI VE TRUFFLE

Mutlu haftasonları diliyorum herkese...
Bu aralar bazı sağlık sorunları nedeniyle pek sizlerle birlikte olamıyorum bu yüzden affedin.Ama fırsat bulduğum zaman sizlerle birşeyler paylaşacağım.Lazfı uzatmadan sevgili yeğenim için yapmış olduğum truffle tarifini veriyorum.

TRUFFLE

MALZEMELER
  • 100 ml krema
  • 1 paket hazır pandispanya
  • 200 gr tablet çikolata
  • 1 tane muz
  • süslemek için Hindistan cevizi toz fıstık süsleme şekerleri
HAZIRLANIŞI

  1. hazır pandispanyamızı elimizle ufalıyoruz.İçine bir tane muzu rendeliyoruz.
  2. Diğer taraftan kremamızı ocağa koyup bir taşım kaynattıktan sonra içine tablet çikolatalarımızı ekliyoruz.Çikolatalar iyice eriyince ocaktan indirip pandispanyaların üzerlerine ekliyoruz.
  3. Macun kıvamı olana dek karıştırıp biraz soğuduktan sonra elimizle toplar yapıp süsleyeceğimiz malzemelerin içine atıp her tarafını buluyoruz.Üzerine kürdan batırıp buzdolabında soğumaya bırakıyoruz.
NOT: ben pandispanyaları ve çikolataları bimden aldım.100 gr bitter 100 gr sütlü çikolata ile kombin yapabilirsiniz.
AFİYET BAL ŞEKER OLSUN :) 

1 yorum:

  1. Merhaba Hacercim:)) ayy en sevdiğim turuf hımmm ellerine sağlık pandispanyalı hiç yemedim yemek lazım:)) afiyet şeker olsun...

    YanıtlaSil