10 Ocak 2014 Cuma

MUZLU KEK

Yepyeni bir yıldan hepinize kocaman merhaba.
Umarım bu yeni gelen yıl hepimize hayırlı olur.Şahsen bana hayırlı geldi bile biliyosunuz bebek bekliyorum.Rabbim tüm isteyen herkese nasip etsin.Mahrum bırakmasın.AMİN
Hamile olduğum için üzerimde bir tembellik bitkinlik var.İnanın işe gelmeye bile eriniyorum.Bu yüzden affedin yeni tarifler veremiyorum.Ama fırsat oldukça vermeye çalışacağım.Anlayışınız için teşekkürler.
Geçenlerde eşim almış muz ben almışım muz.Evde muz patlaması yaşadık.Yiyoruz yiyoruz bitmiyor.Bende çare olarak geçen gün muzlu rulo pasta yaptım.Bu seferde muzlu kek gerçekten güzel oldu itina ile tavsiye edilir :)

MUZLU KEK

MALZEMELER

  • 2 tane muz
  • 3 yumurta
  • 1 çay bardağı şeker
  • 1 çay bardağı sıvı yağ
  • 1 çay bardağı yoğurt
  • 1 paket kabartma tozu ve vanilya
  • 1.5 su bardağı un

HAZIRLANIŞI

  1. Muzlar çatalla ezilir.Diğer taraftan yumurta ve şeker çırpılır.Üzerine yoğurt,sıvı yağ eklenerek tekrar çırpılır.
  2. Muzlar eklenir.Un kabartma tozu ve vanilyayı da ekleyerek kek hamuru elde edilir.
  3. Margarinle yağlanmış olan kek kalıbına dökülerek önceden ısıtılmış fırında pişirilir.Soğuyunca servis tabağına alınarak ikram edilir.


AFİYET BAL ŞEKER OLSUN :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder