26 Kasım 2013 Salı

ŞEKER HAMURLU KURABİYELER VE HAMİLELİK

Selam cancağızlarım;
Bu aralar hep ihmal ediyorum bloğumu ama biliyosunuz bebek bekliyorum.Hamilelik sabır isteyen bir süreçmiş anladım.Bu ilk heyecanım olduğu için günler hiç geçmiyor bana.Ama çevremdeki kişiler ise bana öyle geldiğini söyleyip teselli ediyorlar.Bana göre zaman tabi ki geçmez cicim.Çünkü bebeğimi 4 yıl bekledim.Allah hiç kimseye böyle bir bekleyiş yaşatmasın.
Neyse ki rabbim daha fazla bekletmeden bebeğimi bana nasip etti :)
Hamileliğim bazen zor bazen kolay geçiyor ama yine de yoruluyorum.Hem iş hem ev üstüne gebelik pilim bitmiş oluyor :) bu yüzden yeni tarifler ekleyemiyorum ama ilerleyen zamanlarda inşallah ekleyeceğim.
Bugün ne zamandır eklemek isteyipte ekleyemediğim şeker hamurlu kurabiyelerimi eklemek istiyorum.Şeker hamurlu kurabiyelerimi kendim kendime malzemeleri alarak deneme yanılma yoluyla yaptım.Zaten arkadaşlarım ve ailem gördüklerinde çok beğendiler ve eğitim aldığımı sandılar :)
Bana göre acemice yapılmış kurabiyeler tabiki profosyonellere göre acemiyim ama yine de takdir ve beğenmek siz sevgili dostlarımın.Umarım beğenirsiniz.
Haaaa bu arada sırada bebeğimin kurabiyeleri var yapayım paylaşacağım inşallah.Heyecanla bekliyorum :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder