10 Eylül 2013 Salı

SUCUKLU KAŞARLI MENEMEN

Bugün canım çok sıkkın aslında dünden beridir sıkkın.Bu yüzden bu saate kaldım ama öyle çok iştah açıcı bir tarifim yok.Akşam canım sıkkın diye eşim uğraş istemeyen bir şeyler yapda yiyelim dedi.Bende evdeki malzemeye göre bunları çıkarttım meydana.
Canımın sıkkın olduğu konusuna gelince kısaca söyleyeceğim.Özel bir şirkette çalışıyorum.Bir yakınımı işe koydum hatır gönül ile fakat aradan 1,5 ay sonra bu yakınımı işten çıkarttılar.Sebep ise çok komik ''eleman fazlalığı''.Bu hayatta kimse kimsenin bir ekmek yemesini istemiyor.Herkes nasıl ben bunun ayağını kaydırırım diye düşünüyor ve kimsede değer kıymet kalmamış.Neyse daha fazla siz değerli dostlarımın canını sıkmadan tarifime geçeyim.


SUCUKLU KAŞARLI MENEMEN

MALZEMELER

  • 1 tane orta boy kuru soğan
  • 1 tane orta boy yeşil biber
  • 5-6 tane domates
  • 10-15 tane dilimlenmiş sucuk
  • 100 gr kaşar peyniri
  • 1 çay bardağı sıvıyağ
HAZIRLANIŞI


  1. Soğan ve yeşilbiberler sotelik doğranır.Sıvıyağ ile sotelenir.
  2. Domateslerin kabukları soyulur ve soğranır.Sotelenen soğanların içine ilave edilir.Tuz,karabiber ve kırmızıbiber ilave edilip iyice pişirilir.
  3. Diğer taraftan sucuklar yarım ay şeklinde doğranır pişirilir.
  4. Sotelenen domateslerin içine pişen sucuklar ilave edilir.Bir iki taşım kaynattıktan sonra üzerine dilimlenmiş kaşar peynirleri ilave edilir.Kaşar peynirleri eriyince ocağın altı kapatılıp bir iki dakika dinlendikten sonra servis edilir.
                                     AFİYET BAL ŞEKER OLSUN  :)


NOT:Bu menemeni kahvaltıda veya benim gibi akşam yemeğinde de yiyebilirsiniz.Gerçekten çok lezzetli bir menemendir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder