12 Aralık 2013 Perşembe

HEDİYE ÇEKİLİŞİ

Merhaba sevgili blog dostlarım,
Komşu blog olan http://cafemercimek.blogspot.com/  da hediye çekilişi varmış efendim.Eeeee hediye çekilişlerinin baş müdavimi olan ben katılmazmıyım.Hemen katıldım.Belki bu sefer bana çıkar da doğacak olan bebeğime blog teyzesinden hediye olur.
Hadi sizde boş durmayın katılım şartları çok basit.
BİEV marka mama takımı



Çekiliş katılım şartları:


  • Blogumun izleyicisi olup, mail adresinizi bu yazının altına yorum olarak bırakmanız.
  • Ve blog sayfanızda bir fotoğraf ile çekilişi duyurmanız.

bu kadarcık...



Çekilişe son katılım tarihi 25 aralık 2013 akşama kadar, akşam sonuç açıklanıp , paket ertesi gün kargoya verilip, yılbaşından önce sahibinin elinde olacaktır.



Tek rica ,,, talihli hediye eline geçtikten sonra blogunda paylaşırsa, bende o linki sayfamda paylaşırımki, hediyemizin sahibine ulaştığını bilelim :)))



Aynen paylaştım.Hadi bakalım bol şanslar....
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder